Nasze standardy obsługi Klienta przy zakupie urządzeń AGD to to, co nas wyróżnia!
Przy zakupie urządzeń AGD oferujemy nie tylko idealnie dobrane urządzenia dostosowane pod realne potrzeby naszych Klientów, najlepszą jakość i modele premium. Większość zamówień poprzedzona jest spotkaniem i dokładnym poznaniem potrzeb Klientów. Poznajemy wtedy preferencje Klientów, ich styl życia, nawyki. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować takie rozwiązania, które będą cieszyć Klientów na długie lata.
Dla pięcioosobowej rodziny, która uwielbia wspólnie gotować, zaproponujemy inne rozwiązania, inne modele urządzeń niż te dla singla, który rzadko gotuje w domu.
Jesteśmy autoryzowanym partnerem producentów AGD. Możemy oferować naszym Klientom najwyższej jakości, innowacyjne urządzenia AGD niedostępne w standardowej sprzedaży w marketach czy online. Ważnym elementem jest także bezpieczeństwo i gwarancja oferowanych urządzeń. Jako autoryzowany partner oferujemy naszym Klientom pewność zakupu, modele najwyższej jakości, dostęp do przedłużonej gwarancji i ofert promocyjnych.
Nasza obsługa nie kończy się wraz z zamówieniem sprzętów AGD. Oferujemy dostawę, montaż, podłączenie urządzeń oraz obsługę posprzedażową u Klienta.
Czym jest obsługa posprzedażowa i dlaczego jest ważna?
Wsparcie posprzedażowe, obsługa posprzedażowa to wizyta naszego specjalisty u Klienta po montażu i podłączeniu urządzeń AGD. Klienci zazwyczaj zamawiają sprzęty z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Po takim czasie mogą zapomnieć, jakie innowacyjne funkcje posiadają wybrane urządzenia.
Satysfakcja Klienta jest dla nas najważniejsza, dlatego po montażu i podłączeniu urządzeń odbywa się wizyta posprzedażowa.
Konfigurujemy urządzenia, omawiamy funkcje i programy, często także wykonujemy pierwsze uruchomienie sprzętów. Omawiamy proces obsługi, konserwacji urządzeń, pomagamy także z rejestracją przedłużonych gwarancji. Robimy wszystko, co konieczne, aby wybrane przez Klienta urządzenia były wykorzystane w 100%.
Zobaczcie, jak przebiega taka wizyta.
Planujesz zakup urządzeń AGD?
Umów się z naszym specjalistą – zapraszamy do naszej siedziby – Białystok, ul.Kawaleryjska 4C
Paweł Mielech – pawel.mielech@13vip.pl tel. 600-015-553
Marek Kuc – marek.kuc@13vip.pl tel. 602-146-015